* Ezoic* chart EPMV - Μάθετε πώς να βελτιστοποιήσετε τα έσοδα του ιστότοπού σας

* Ezoic* chart EPMV - Μάθετε πώς να βελτιστοποιήσετε τα έσοδα του ιστότοπού σας
Πίνακας περιεχομένων [+]

Ως online εκδότης που έχει εγγραφεί υπογράψει με το *ezoic * για να δημιουργήσετε έσοδα από τον ιστότοπό σας, πιθανότατα αναρωτιέστε για την απόδοση του ιστότοπού σας. Με βάση το διάγραμμα Ezoic EPMV για τον ιστότοπό σας, αναρωτιέστε πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε περαιτέρω τα έσοδά σας διαφημίσεων. Λοιπόν, αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσει να εξηγήσετε περαιτέρω το διάγραμμα Ezoic EPMV και πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε περαιτέρω τον ιστότοπό σας για τα μέγιστα έσοδα από διαφημίσεις.

Τι είναι το EPMV

Το EPMV σημαίνει κέρδη ανά χιλιάδες επισκέπτες. Για να το πούμε απλά, το EPMV δείχνει πόσα έσοδα από διαφημίσεις κερδίζετε ανά χιλιάδες επισκέπτες σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας. Δεν είναι μια μέτρηση μιας συγκεκριμένης σελίδας ή μονάδας διαφήμισης.

Γιατί τα ποσοστά CPC και CPM δεν επαρκούν για τους εκδότες

Ως εκδότης, πιθανότατα θα ακούγατε για το CPC και το CPM, οι οποίες είναι διαφημιστικές μονάδες τιμολόγησης, ότι οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν το δίκτυο διαφημίσεων και με τη σειρά τους σας πληρώνουν. Το CPC αντιπροσωπεύει το κόστος ανά κλικ και το CPM αντιπροσωπεύει το κόστος ανά χιλιάδες εμφανίσεις για διαφημίσεις που εμφανίζονται στον ιστότοπό σας. Ωστόσο, ως εκδότης, απλά γνωρίζοντας ότι τα ποσοστά των διαφημίσεων δεν είναι αρκετές, καθώς οι μετρήσεις είναι πιο χρήσιμες για τον διαφημιζόμενο από τον εκδότη.

Σε μία σελίδα του ιστότοπού σας, πιθανότατα έχετε εμφανιστεί περισσότερες από μία διαφημίσεις. Πιθανότατα είναι τρεις ή περισσότερες διαφημίσεις που εμφανίζονται ανά σελίδα. Έτσι, για παράδειγμα, για όλους τους χιλιάδες επισκέπτες που επισκέπτονται αυτή τη σελίδα, θα είχαν δει τρεις διαφημίσεις.

Πώς να υπολογίσετε Ezoic epmv

Εάν μια ενιαία διαφήμιση αξίζει $ 0,05 CPM, για 3 διαφημίσεις σε μια σελίδα, αυτό θα ανέρχεται σε $ 0,15 ECPM (αποτελεσματικό CPMS) για τις 3 διαφημίσεις που εμφανίζονται ανά σελίδα ανά χιλιάδες επισκέπτες.

Θα ήταν αρκετό να πούμε για 10.000 επισκέπτες, τα έσοδα για τον εκδότη θα ήταν τότε 10.000 x $ 0,15 = $ 1.500;

Αυτή δεν είναι η πλήρης εικόνα για τον εκδότη για να υπολογίσει τα έσοδα από τον ιστότοπό του. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι επισκέπτες μπορούν να δουν περισσότερα από μία σελίδα. Μερικοί επισκέπτες μπορούν να επισκεφθούν 2 ή 3 σελίδες σε μία μόνο συνεδρία.

Έτσι, εάν το 50% των 10.000 επισκεπτών επισκεφθείτε 3 σελίδες ανά συνεδρία, τα κέρδη θα είναι 5.000 επισκέπτες x 3 σελίδες x 0,15 $ = 2,250 $

Προσθέστε το στο υπόλοιπο 50% των επισκεπτών που θα επισκέπτονταν μόνο μία σελίδα ανά συνεδρία, η οποία θα ήταν 5.000 επισκέπτες x 1 σελίδα x $ 0,15 = $ 750.

Έτσι, τα συνολικά έσοδα από διαφημίσεις θα ήταν $ 2,250+$ 750 = $ 3.000 συνολικά έσοδα από διαφημίσεις. Τα συνολικά έσοδα από διαφημίσεις ύψους 3.000 δολαρίων διαιρούνται τώρα από 1.000 επισκέπτες, γεγονός που καθιστά το EPMV να είναι $ 3 για χίλιες επισκέψεις. Αυτό σημαίνει αποτελεσματικά ότι κερδίζετε 3 δολάρια ανά χιλιάδες επισκέπτες.

Αντίθετα με τη χρήση μόνο ECPM που θα ήταν μόνο $ 0,15 ECPM.

Επομένως, Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο EPMV σημαίνει ότι τα έσοδα των διαφημίσεων αντανακλώνται καλύτερα από τη χρήση της μεθόδου CPM.

Οφέλη του EPMV

Τα οφέλη είναι η καλύτερη εμπειρία των χρηστών και οι υψηλότερες προβολές σελίδων συνολικά. Επιτρέψτε μου να εξηγήσω περαιτέρω.

Ως εκδότης, αν είχατε χρησιμοποιήσει μόνο το μετρικό ECPM, τότε θα θέλατε να αυξήσετε το ποσοστό ECPM %%. Πώς μπορείς να το κάνεις αυτό? Βάζοντας περισσότερες διαφημίσεις ανά σελίδα. Είναι γνωστό ότι οι διαφημίσεις σε έναν ιστότοπο μπορούν να επηρεάσουν την εμπειρία του χρήστη. Με απλά λόγια, θα μειώσει την απόλαυση της επίσκεψης στον ιστότοπό σας. Πιο συχνά, θα αφήσουν τον ιστότοπό σας αμέσως μετά την επίσκεψη σε μία σελίδα.

Αντίθετα, εάν βασίζετε την απόφασή σας στο EPMV, τότε θα θέλατε οι επισκέπτες σας να επισκεφθούν πολλές σελίδες ανά συνεδρία. Για να το κάνετε αυτό, θα θέλατε να βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη, η οποία μεταξύ άλλων σημαίνει ότι δεν θέλετε να έχετε πάρα πολλές διαφημίσεις ανά σελίδα. Αντ 'αυτού, θα ενθαρρύνετε τους επισκέπτες σας να κάνουν κλικ στους εσωτερικούς συνδέσμους της σελίδας σας.

Όταν οι επισκέπτες επισκέπτονται πολλές σελίδες ανά συνεδρία, θα μειώσει το ποσοστό εγκατάλειψης που υπολογίζεται στο Google Analytics. Ένα χαμηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης (67%ή λιγότερο) είναι καλό για SEO , καθώς είναι ένας καλός δείκτης για την Google να ταξινομήσει τη σελίδα σας υψηλότερα, καθώς η Google έχει απαριθμήσει την εμπειρία του χρήστη ως ένα από τα στοιχεία της κατάταξης των σελίδων τους.

Τώρα λοιπόν καταλαβαίνετε το EPMV και γιατί έχει σημασία, ας προχωρήσουμε στο θέμα του Ezoic ePMV chart.

Τι είναι Ezoic chart ePMV

* Το Ezoic* είναι πολύ διαφανές στην τιμολόγησή του στους εκδότες με το διάγραμμα* Ezoic* EPMV. Ακόμη και το Google AdSense δεν έχει την ίδια διαφάνεια. * Ezoic* δημοσιεύει τον δείκτη online ad endure ander διαγράμματα για άλλες χώρες.

Ο πίνακας *Ezoic *EPMV είναι κατασκευασμένος και ανήκει στο *ezoic *, καθώς το *ezoic *είναι μια τεχνολογική πλατφόρμα που είναι συνεργάτης εκδοτών Google. Ο σκοπός του διαγράμματος είναι να επιτρέψει στους online εκδότες να βελτιστοποιήσουν τους ιστότοπούς τους για να κερδίσουν πρόσθετα διαφημιστικά έσοδα. Ωστόσο, το Ezoic έχει επί του παρόντος μόνο τις ακόλουθες χώρες του δείκτη τους: τις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ινδία.

EPMV ανά τοποθεσία

Δεν είναι όλοι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας είναι ίσοι. Η τοποθεσία της χώρας του ακροατηρίου σας έχει σημασία. Οι επισκέπτες από τις χώρες της κατηγορίας-1 συχνά έχουν υψηλότερο EPMC και ECPM που μπορούν να φανεί από το διάγραμμα Ezoic EPMV. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι όσο περισσότερο οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν, τόσο περισσότερο οι εκδότες λαμβάνουν έσοδα από διαφημίσεις. Οι διαφημιζόμενοι σε χώρες υψηλότερου εισοδήματος πληρώνουν περισσότερο από ό, τι στις χώρες με χαμηλότερο εισόδημα και οι διαφημιζόμενοι σε χώρες υψηλότερου εισοδήματος θα ήθελαν να διαφημίσουν κυρίως τις χώρες τους. Έτσι, οι επισκέπτες από τις αντίστοιχες χώρες υψηλού εισοδήματος θα δουν τις διαφημίσεις τους, οι οποίες είναι πιο σχετικές με τους επισκέπτες και τους διαφημιζόμενους.

Ακόμη και σε αυτές τις χώρες της Κατηγορίας-1, ορισμένες χώρες έχουν υψηλότερα ποσοστά. Συνήθως, οι ΗΠΑ έχουν υψηλότερα ποσοστά διαφήμισης από το Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Έτσι, γνωρίζοντας από πού προέρχονται οι επισκέπτες σας είναι σημαντικές πληροφορίες για να καθορίσετε το EPMV σας.

Τούτου λεχθέντος, ωστόσο, φαίνεται ότι τα αμερικανικά online διαφημιστικά ποσοστά έχουν μειωθεί το 2020 κατά τη διάρκεια του COVID σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος 2019. Αυτό σημαίνει επίσης ότι ορισμένες διαφημιστικές τιμές των ευρωπαϊκών χωρών είναι υψηλότερα από τις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια της COVID.

* Ο Ezoic* εξήγησε ότι αυτό οφείλεται στην πτώση της ζωντανής αθλητικής εκδήλωσης κατά τη διάρκεια του Covid, παρόλο που το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αυξηθεί ταχέως κατά την ίδια περίοδο. Μπορούμε να συμπεράνουμε ότι οι διαφημιζόμενοι ζωντανών αθλητικών εκδηλώσεων πληρώνουν υψηλά ποσοστά διαφήμισης.

EPMV ανά επισκέπτη

Το EPMV ανά επισκέπτη θα μπορούσε επίσης να αλλάξει και να κυμαίνεται. Ανεξάρτητα από τη γεωγραφική τους θέση, όπως συζητήθηκε ήδη στην παραπάνω ενότητα, πολλοί παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν το EPMV σας. Αυτά μπορούν να χωριστούν περαιτέρω σε δύο κύριες κατηγορίες:

Παράγοντες εκτός του ελέγχου του εκδότη

Παράγοντες εντός του ελέγχου του εκδότη

Παράγοντες εκτός του ελέγχου του εκδότη

1) Η σεζόν ή ο μήνας που επηρεάζει το διάγραμμα Ezoic EPMV

Ο διαφημιστικός κλάδος, γενικά, έχει τον υψηλότερο προϋπολογισμό κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους, από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο και τον χαμηλότερο προϋπολογισμό κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο. Η ηλεκτρονική διαφημιστική βιομηχανία δεν διαφέρει και ακολουθεί το ίδιο πρότυπο δαπανών διαφημίσεων. Αυτό οφείλεται στις υψηλότερες καταναλωτικές δαπάνες προς το τελευταίο τρίμηνο του έτους, όπως η Μαύρη Παρασκευή το Νοέμβριο και τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια κατά τη διάρκεια του Δεκεμβρίου.

Έτσι, για να προσδιορίσετε εάν το EPMV σας έχει μειωθεί ή αυξηθεί, αντί να το συγκρίνετε με τον προηγούμενο μήνα, θα πρέπει να το συγκρίνετε με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους.

2) Τύπος συσκευής του επισκέπτη impacting your Ezoic EPMV Chart

Το iPhone είναι γνωστό για την προτεραιότητά του στην ιδιωτική ζωή των δεδομένων. Επομένως, είναι πιθανό οι χρήστες που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας στο iPhone να σας προκαλέσουν χαμηλότερη EPMV, καθώς είναι απίθανο να βλέπουν εξατομικευμένες διαφημίσεις. Οι εξατομικευμένες διαφημίσεις για κάθε επισκέπτη αυξάνουν τα έσοδα για τον εκδότη, καθώς ο επισκέπτης είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρεται και να κάνει κλικ στην διαφήμιση που εμφανίζεται.

3) Το διάγραμμα Ezoic EPMV επηρεάζεται από την πηγή επισκεπτών κυκλοφορίας

Είτε οι επισκέπτες σας σας βρήκαν μέσω της Google, είτε άλλων μηχανών αναζήτησης, ή από τα κοινωνικά μέσα, όπως το Facebook, το Twitter ή άλλοι, μπορούν να επηρεάσουν το EPMV σας. Τα ποσοστά εγκατάλειψης από την κυκλοφορία των κοινωνικών μέσων είναι υψηλότερα από αυτά από τις μηχανές αναζήτησης.

Αυτή η διαφορά πηγαίνει πίσω στην πρόθεση των χρηστών. Συνήθως οι επισκέπτες από τις μηχανές αναζήτησης, όπως το Google ή το Bing, βρήκαν τον ιστότοπό σας για να λύσουν ένα πρόβλημα ή να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται. Ως εκ τούτου, θα παραμείνουν περισσότερο και μπορεί να έχουν υψηλότερες προβολές σελίδων ανά συνεδρία. Αντίθετα, οι επισκέπτες από τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι εκεί για να διασκεδάσουν ή δεν έχουν ιδιαίτερη ανάγκη για την επίσκεψή τους και η εμπειρία των χρηστών των κοινωνικών μέσων τους διακόπτεται με μια επίσκεψη στον ιστότοπό σας. Έτσι, ο επισκέπτης θα αφήσει τον ιστότοπό σας νωρίτερα.

4) Το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείται από τους επισκέπτες

Ο τύπος του προγράμματος περιήγησης έχει επίσης αντίκτυπο στο EPMV σας. Το Browser Safari, στην πλατφόρμα iOS, μειώνει την επίδραση των διαφημίσεων, καθώς οι χρήστες σαφάρι μπορούν να αλλάξουν τις ρυθμίσεις τους για να αποκλείσουν τις διαφημίσεις αναδυόμενων αναδυόμενων διαφημίσεων. Ένα άλλο λιγότερο δημοφιλές πρόγραμμα περιήγησης, Opera, εμποδίζει αυτόματα τις διαφημίσεις.

5) Η πρόθεση του επισκέπτη

Ποιος είναι ο σκοπός του επισκέπτη; Είναι για να λύσετε ένα πρόβλημα ή να μάθετε πληροφορίες. Ανάλογα με το περιεχόμενο που προσγειώνονται, αυτό θα επηρεάσει το EPMV σας.

6) Είτε πρόκειται για επιστροφή είτε για νέο επισκέπτη

Ένας επισκέπτης που επιστρέφει είναι πιο πιθανό να κάνει κλικ σε μια πρόσθετη σελίδα και έχει υψηλότερες προβολές σελίδας ανά συνεδρία σε σύγκριση με έναν νέο επισκέπτη.

7) Η σύνδεση επισκεπτών (Wi-Fi Vs Mobile Data)

Ο επισκέπτης στη σύνδεση WiFi είναι πιο πιθανό να παραμείνει περισσότερο ή να έχει υψηλότερες προβολές σελίδας από εκείνες των δεδομένων κινητής τηλεφωνίας.

8) Η ώρα της ημέρας της επίσκεψης (κατά τις ώρες γραφείου ή αργότερα το βράδυ)

Ανάλογα με τον ιστότοπό σας, η ώρα της ημέρας ένας επισκέπτης φτάνει στον ιστότοπό σας θα επηρεάσει επίσης το EPMV σας.

Παράγοντες εντός του ελέγχου του εκδότη

9) Ο τύπος του περιεχομένου και του περιεχομένου (ειδήσεις εναντίον των άρθρων πληροφόρησης)

* Ezoic* έχει διαπιστώσει ότι ορισμένοι τύποι περιεχομένου αποδίδουν καλύτερα από την άποψη του EPMV. Το ενημερωτικό περιεχόμενο (How-To Articles) εκτελεί καλύτερα από το περιεχόμενο ειδήσεων.

Με βάση την μελέτη περίπτωσης *ezoic *για δύο παρόμοιες, αυξανόμενες ιστοσελίδες στην ίδια θέση, που έχουν παρόμοια αρχή τομέα και κυκλοφορία στο διαδίκτυο, ένας ιστότοπος εκτελεί πολύ καλύτερα από τον άλλο ιστότοπο, με βάση το EPMV τους. Παρόλο που η κυκλοφορία επισκεπτών είναι παρόμοια, ένας ιστότοπος εκτελεί σε πολύ υψηλότερο EPMV από το άλλο. Ποιος είναι λοιπόν ο λόγος για αυτό;

* Ο Ezoic* ανακάλυψε ότι για τον ιστότοπο με το EPMV υψηλότερης απόδοσης, η κυκλοφορία τους πηγαίνει κυρίως στα ενημερωτικά θέματα του How-To, ενώ ο άλλος ιστότοπος έχει κυρίως κυκλοφορία που πηγαίνει στο τμήμα ειδήσεων.

Για να βελτιωθεί το EPMV του δεύτερου ιστότοπου, Ezoic προτείνει ότι ο δεύτερος ιστότοπος προσθέτει περισσότερο ενημερωτικό περιεχόμενο για να αποκτήσει περισσότερη επισκεψιμότητα στο ενημερωτικό τμήμα τους.

10) Τοποθέτηση διαφημίσεων, μορφές διαφημίσεων. πυκνότητα διαφημίσεων και μέγεθος διαφήμισης

Η τοποθέτηση διαφημίσεων είναι εκεί που τοποθετείτε τις διαφημίσεις: στην κεφαλίδα, κάτω από τον τίτλο, στην σελίδα, στην πλαϊνή μπάρα ή πάνω από το υποσέλιδο. Οι πρωταρχικές περιοχές είναι η παραπάνω κεφαλίδα και κάτω από τον τίτλο που είναι γνωστή ως τμήμα πάνω από το πτυσσόμενο τμήμα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι όλοι οι επισκέπτες δεν θα διαβάσουν ή θα μετακινηθούν στο κάτω μέρος της σελίδας και δεν θα δουν όλες τις διαφημίσεις.

Οι μορφές διαφημίσεων επηρεάζουν επίσης το διάγραμμα Ezoic EPMV: διαφημίσεις προβολής, εγγενείς διαφημίσεις, διαφημίσεις κολλώδους πλευρικής γραμμής, διαφημίσεις άγκυρας, διαφημίσεις ενσωματωμένων και διαφημίσεις βινιέτας. Ο εκδότης συνιστάται καλύτερα να δοκιμάσετε τις διαφορετικές μορφές διαφημίσεων και τις τοποθετήσεις διαφημίσεων για να βρείτε τα πιο βέλτιστα αποτελέσματα.

Η πυκνότητα διαφημίσεων αναφέρεται σε πόσες διαφημίσεις ανά σελίδα. Ακριβώς όπως εξηγήσαμε νωρίτερα, πάρα πολλές διαφημίσεις ανά σελίδα θα μειώσουν την εμπειρία του χρήστη και θα προκαλέσουν νωρίς ο χρήστης. Αυτή είναι μια άλλη ρύθμιση που πρέπει να δοκιμάσει ο εκδότης.

Το μέγεθος της διαφήμισης αναφέρεται στο μέγεθος των διαφημίσεων. Ενώ οι περισσότερες διαφημίσεις ανταποκρίνονται στο κινητό, οι διαφημίσεις επηρεάζουν επίσης το διάγραμμα Ezoic EPMV.

11) Η δέσμευσή σας για τους επισκέπτες σας

Η μέτρηση δέσμευσης επισκεπτών εμφανίζεται συνήθως με βάση τις προβολές σελίδων ανά συνεδρία και ο χρόνος που δαπανάται στον ιστότοπο ανά συνεδρία. Είναι απλό να πούμε ότι αν οι επισκέπτες παραμείνουν μόνο στον ιστότοπό σας για μερικά δευτερόλεπτα πριν φύγουν, τότε ο ιστότοπος έχει χαμηλή δέσμευση. Ένας μεγαλύτερος χρόνος ανά συνεδρία σημαίνει ότι θα δουν περισσότερες διαφημίσεις στον ιστότοπό σας.

Ως εκδότης, δεν έχετε άμεσο έλεγχο της δέσμευσης των επισκεπτών σας. Ωστόσο, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα αναλύσεων δεδομένων Ezoic, μπορείτε να καθορίσετε ποιες σελίδες περιεχομένου έχουν υψηλότερη δέσμευση επισκεπτών. Αναλύοντας ποιοι παράγοντες συμβάλλουν στις συγκεκριμένες σελίδες που έχουν υψηλότερη δέσμευση, μπορείτε στη συνέχεια να αντιγράψετε τη διαδικασία για να δημιουργήσετε μια άλλη εξαιρετικά ελκυστική σελίδα περιεχομένου.

Οι σύνδεσμοι πλοήγησης είναι σαφείς; Μπορούν οι επισκέπτες να αναζητήσουν πρόσθετα άρθρα για ανάγνωση με βάση το μενού κεφαλίδας σας; Υπάρχουν μπλε σύνδεσμοι που μπορούν να δουν οι επισκέπτες; Παρόλο που αυτό μπορεί να φαίνεται κοινή λογική, ορισμένοι ιστότοποι χρησιμοποιούν θέματα που δεν έχουν μπλε δεσμούς ή μενού κεφαλίδας, καθιστώντας λιγότερο πιθανό για τους επισκέπτες να επισκεφθούν μια άλλη σελίδα.

συμπέρασμα

Η κατανόηση του πίνακα Ezoic EPMV καλύτερα θα σας βοηθήσει, ως εκδότης ιστότοπου, για να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις εσόδων σας.

Συχνές Ερωτήσεις

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση της μέτρησης Ezoic EPMV;
Το κύριο όφελος για τους ιδιοκτήτες τοποθεσιών είναι η δυνατότητα βελτιστοποίησης του ιστότοπού σας για τη δημιουργία πρόσθετων εσόδων από διαφήμιση και την προσέλκυση ενός καλού ακροατηρίου για την κυκλοφορία.
Πόσο σταθερό είναι το EPMV ανά μετρικό επισκέπτη;
Η μέτρηση EPMV ανά επισκέπτη δεν είναι σταθερή και μπορεί να αλλάξει και να κυμαίνεται. Εκτός από τη γεωγραφική τους θέση, πολλοί παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν το EPMV σας και πρέπει να αναλυθούν.
Τι είναι το EPMV;
Το EPMV σημαίνει κέρδος ανά χιλιάδες επισκέπτες. Με απλά λόγια, το EPMV δείχνει πόσα έσοδα από διαφημίσεις κερδίζετε ανά χιλιάδες επισκέπτες σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας. Αυτή δεν είναι μια μέτρηση μιας συγκεκριμένης σελίδας ή μονάδας διαφήμισης.
Τι μπορούν να μάθουν οι εκδότες από ένα διάγραμμα Ezoic EPMV και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη βελτιστοποίηση των εσόδων ενός ιστότοπου;
Ένας πίνακας Ezoic EPMV παρέχει πληροφορίες για το πώς οι διαφορετικοί παράγοντες (όπως οι αλλαγές περιεχομένου, οι πηγές κυκλοφορίας, ο σχεδιασμός της σελίδας) τα κέρδη αντίκτυπου. Οι εκδότες μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτό το γράφημα για να προσδιορίσουν τα πρότυπα, να δοκιμάσουν διαφορετικές στρατηγικές και να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου και των διαφημίσεων για τα μέγιστα έσοδα.




Σχόλια (0)

Αφήστε ένα σχόλιο